Reacties
Reacties 1 - 15 van 15
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jolanda Staal | Wat een mooie reis was dat weer. Wat wordt de volgende… | 16 sep. '24 |
| Annemieke | Her was weer leuk om mee te lezen!! | 16 sep. '24 |
| Claudia | Mooi geschreven weer. Welkom thuis :) | 16 sep. '24 |
| Magreet | Prachtig verhaal weer.en welkom thuis.😘😘 | 16 sep. '24 |
| Wubbo | Mooi man. Laterrrrr | 16 sep. '24 |
| Wubbo | Weer prachtig om te lezen en de beelden erbij te zien🥰 | 12 sep. '24 |
| Magreet | Prachtig weer te lezen. Jullie maken wel bijzondere… | 12 sep. '24 |
| Magreet | Prachtig weer geschreven. Hopen dat jullie vertrokken… | 9 sep. '24 |
| Claudia | Mooi geschreven weer. Geniet van jullie vakantie :) | 9 sep. '24 |
| Jolanda Staal | Wat een mooie reis weer. Geniet ervan! | 8 sep. '24 |
| Anneke | Tot nu toe al prachtig, maar gaat vast nog veel meer… | 7 sep. '24 |
| Albert en Erika | 😘😘 | 7 sep. '24 |
| Albert en Erika | Gezellig Annemieke! :) | 7 sep. '24 |
| Annemieke | Leuk om door middel van jullie leuke verhalen weer… | 6 sep. '24 |
| Magreet | Prachtige verhalen weer.Heel leuk om weer te lezen.… | 6 sep. '24 |

- Jolanda Staal: Wat een mooie reis was dat…
- Annemieke: Her was weer leuk om mee…
- Claudia: Mooi geschreven weer. Welkom…
- Magreet: Prachtig verhaal weer.en…
- Wubbo: Mooi man. Laterrrrr
Alle reacties »