Duitsland Zwarte Woud 14 juli 2020

15 juli 2020 - Herrenwies, Duitsland

Het Zwarte Woud staat op de planning! We gaan vandaag niet binnendoor maar nemen de snelste route naar Baden-Baden. Dat betekent dat we een groot deel van de route over de snelweg rijden. Onderweg stoppen we bij een supermarkt om wat inkopen te doen en dan rijden we verder. Eenmaal bij Baden-Baden gaan we de Schwarzwaldhochstrasse op. We rijden meteen in een hele mooie omgeving. Ook gaat de weg behoorlijk stijl omhoog. Maar gelukkig trekt onze camper dat! In Herrenwies stoppen we bij een camping om de nacht door te brengen. Er is gelukkig nog plek voor ons! Alhoewel de camping niet veel bijzonders is hebben we wel een heel mooi plekje gekregen.

Nadat we met onze 'buren' hebben gesproken en een drankje hebben gedaan stappen we nog even op de fiets. We fietsen het bos in, het Zwarte Woud. Weer ben ik heel blij met mijn nieuwe fiets want het pad gaat behoorlijk omhoog! Midden in het bos komen we nog een houten huisje tegen wat natuurlijk even goed bekeken moet worden en als we terug fietsen moet de handrem goed aangeknepen worden!

Terug op de camping slingeren we de Cobb aan en eten we lekker buiten. Daarna wacht de afwas. Maar met het mooie uitzicht is dat deze keer geen straf!

1. Annemieke:
    15 juli 2020
    Heerlijk om weer mee te lezen....
    Leuk zo'n reis met een camper!
    Lekker genieten samen