Duitsland Titisee 15 en 16 juli 2020

17 juli 2020 - Titisee-Neustadt, Duitsland

We worden wakker met regen! Bah! We halen de broodjes op die we gisteren hebben besteld, ontbijten, douchen en gaan daarna weer de weg op. Omdat het regenachtig weer is gaan we vandaag maar rijden. Richting de Titisee.

We vermijden de snelweg weer en rijden binnendoor. Zo hopen we nog wat van de omgeving te zien. Maar op het eerste stukje van de route is het erg mistig. We zien bijna geen hand voor ogen. Na een poosje rijden we de mist uit en kunnen we de omgeving bekijken! Leuke, kneuterige dorpjes met overal grote en kleine koekoeksklokken. In Triberg parkeren we de camper om de hoogste watervallen van Duitsland te bekijken. We lopen de mooie route in de motregen. Als we weer terug in het dorp zijn drinken we koffie met Schwarzwalder Kirsch taart!
Daarna rijden we door naar de Titisee. Het is hier gelukkig droog! Wel kunnen we aan de wegen zien dat het ook hier geregend heeft. We vinden een plekje op een camping en besluiten hier 2 nachten te blijven.

In de avond fietsen we naar het dorp om een lekkere schnitzel te eten.

TitiseeDe hoogste watervallen van DuitslandKoekoeksklokken in Triberg (Zwarte Woud)Mist onderweg

1. Rian:
    18 juli 2020