Manuel Antonio

28 januari 2024 - Quepos, Costa Rica

Zaterdag 27 januari
We hebben heerlijk geslapen en starten ook rustig op! Ontbijten kan hier tot 10.00 uur, dat was in onze andere accomodaties vaak tot 8.45 uur, en we staan niet op tijd vandaag.  Na het douchen en ontbijten pakken we onze spullen en rijden naar het strand. Het is daar een drukte van belang.  Er staan ook heel veel gidsen en kaartjesverkopers voor het Manuel Antonio Natuurpark. Het is ons niet helemaal duidelijk hoe het hier werkt en we worden "meegenomen" door iemand die ons kaartjes wil verkopen. Als we duidelijk maken dat we naar "the public beach" willen worden we overgedragen aan iemand anders.  Deze jongen loopt voor ons aan naar een plek waar we kunnen parkeren en we strandbedjes en een kleine partytent van hem kunnen huren. Helemaal goed!

Het is een rustig plekje met vooral wat locals. We blijven de hele dag op het strand en in zee, in de Stille Oceaan! Het water is warm en er zijn af en toe best grote golven. We hebben in ieder geval enorm veel lol!

Tegen het eind van de middag lopen we naar een eettentje waar we een kleinigheidje eten en wat drinken. Als we terug naar de auto lopen struikelen we bijna over de aapjes! 😄 Daarna rijden we terug naar ons hotel om daar nog even in het zwembad te duiken.

Manuel Antonio20240127_133449~2Manuel Antonio20240126_204325

Jouw reactie