Monteverde

26 januari 2024 - Monteverde, Costa Rica

Donderdag 25 januari
Waar het tot nu toe, overal waar we zijn geweest, erg warm was is het hier in Monteverde wat frisser, zo'n 20°C. Ook staat er behoorlijk wat wind. Op zich wel lekker. We hebben er heerlijk door geslapen!

Vandaag hebben we niets op het programma staan en we vinden dat eigenlijk wel prima. Na het ontbijt lopen we eerst de trail bij onze lodge. Het is een korte maar leuke route. Daarna pakken we de auto en rijden we wat rond in de omgeving. Ook hier is het weer prachtig!

Bij terugkomst gaan we wat drinken bij een tentje in het dorp. Ik wil de chocolademelk proberen, de cacaobonen worden hier tenslotte verbouwd. En dat proef je! Nog nooit zulke lekkere chocolademelk gehad!

De rest van de middag doen we lekker rustig aan. We bellen met het thuisfront, lezen een boekje, kijken een filmpje en doen een spelletje. Even bijkomen!😄

Aan het eind van de middag rijden we naar een uitkijkpunt even verderop om de zonsondergang te zien. We zijn mooi op tijd en kunnen op 1 van de bankjes zitten.  Terwijl Albert koffie voor ons haalt bij de foodtruck verderop stroomt het al behoorlijk vol. En terecht, het is een prachtige zonsondergang! Als de zon onder is begint iedereen te klappen.🤭

We rijden naar onze lodge om ons om te kleden en rijden dan door naar het dorp. We gaan eten bij de Mexicaan en sluiten de dag af met lekkere churros. Morgen gaan we alweer naar onze laatste stop! Een paar dagen lekker relaxen aan de Pacifische kust.

imageimageimage20240125_15372920240125_17380620240125_174415~320240125_193557~2

1. Pa:
    26 januari 2024
    In gedachten zijn we er dagelijks bij maar toch fijn jullie ook ff real time gezien en gesproken te hebben...

Jouw reactie