En we zijn weg!

1 oktober 2017 - Crawfordsburn, Verenigd Koninkrijk

Na een hele gezellige avond en overnachting bij Gretha en Fokko beginnen we vanochtend aan onze reis naar Ierland. De reis verloopt voorspoedig; we parkeren onze auto, gaan met de bus naar Schiphol en lopen richting de vertrekhal. We hebben deze reis priority kaarten besteld. Heerlijk! We hoeven nergens in de rij te staan.

Als we eenmaal in het vliegtuig zitten en ongeveer 45 minuten vliegen is er enige commotie achter ons. Er wordt een vrouw onwel! De stewardess vraagt of er een dokter in het vliegtuig aanwezig is en ze rukt de zuurstoffles aan. Er komt een dokter kijken en er wordt ruimte gemaakt zodat de vrouw kan liggen. Gelukkig gaat het even later weer wat beter met haar.

Na de landing in Dublin halen we onze auto op en rijden we naar Crawfordsburn. Het is even wennen met dat stuur en het links rijden maar het gaat Albert goed af! Als we eenmaal bij ons hotel aankomen horen we bij de receptie dat we een gratis upgrade krijgen! Lucky bastards! 😄 Het hotel inclusief onze kamer is prachtig!

1. Fokko en Gretha:
    1 oktober 2017
    Start is gelukkig goed.Geniet van alles en lezen graag wat jullie allemaal ontdekken en aan ons laten zien!doeiiiiii👋👋👋👋👋
  2. Robert van Haarst:
    1 oktober 2017
    Zolang jullie beiden niet onwel worden komt het vast goed. Veel plezier verder.
  3. Greetje.leeuwerke:
    1 oktober 2017
    Hoort allemaal goed wens jullie fijne dagen. Leuk om zo een en ander te horen.
  4. Anja:
    Mooi dat alles goed is gegaan! Geniet er van! 💋
  5. Stieneke:
    1 oktober 2017
    En de blinde pool gewonnen, en een upgrade. How nice is dat 😀😀
  6. Rian:
    Een goed begin is het halve werk! Geniet!! 😗
  7. Annemieke:
    1 oktober 2017
    Goed begin van jullie vakantie...
    Kijk uit naar jullie volgende verhaal
    Veel plezier XXX
  8. Angelique Wiekens:
    1 oktober 2017
    Wat een fijn begin, zo met een upgrade.
    Ik ben jaren geleden naar Dublin geweest. Met een paar vriendinnen uit Manchester. Ik herinner mij The Temple Bar. Hele leuke tijd gehad.
    Geniet ervan net z'n twee
  9. Jolanda Staal:
    2 oktober 2017
    Wat heerlijk allemaal. Ik weet uit ervaring dat Ierland een prachtig land is om te bereiden. Geniet ervan en maak veel foto's!
  10. Jolanda Staal:
    2 oktober 2017
    Ha Ha. Bereizen natuurlijk!
  11. Michell de Mooij:
    2 oktober 2017
    Maak er een hele mooie reis van met veel gedenkwaardige momenten. Geniet er samen van!!!
  12. Ik:
    2 oktober 2017
    Hopelijk zijn jullie gisteren ook nog naar het casino geweest. Het was echt een Lucky dag voor jullie...Albert was ook nog de winnaar van de de blinde pool van WVV...

Hele mooie vakantie samen!

Groeten,

Claudia en Roy
  13. Rian:
    2 oktober 2017
    Veel plezier, blinde pool maken wij donderdag wel op.....
  14. Freddy:
    Genieten.......................
  15. Gerthy:
    3 oktober 2017
    Heel veel plezier!!! Leuk zo'n blog 👍 Enjoy!!!