Boca Tapada

22 januari 2024 - Boca Tapada, Costa Rica

Zondag 21 januari
Om 6 uur wakker worden en dan op het terras van je boomhut over het regenwoud kijken! 💚💚

Na een kop koffie en een douche gaan we naar beneden voor het ontbijt. Onderweg naar het restaurant komen we een hele groep neusberen tegen! Wauw!

Tijdens het ontbijt zien we om ons heen weer allerlei prachtige vogels, de  neusberen lopen langs en er vliegen mooie papegaaien over.

Na het ontbijt willen we met de kano op pad maar het regent inmiddels flink. We halen een paar poncho's en stappen in de kano. Het weer houdt ons niet tegen! In de stromende regen varen we een stukje. Als we omdraaien omdat we niet verder kunnen door een omgevallen boom, zie ik een kaaiman in het water!  Fantastisch maar ook een beetje eng. We zijn hier helemaal alleen!! Geen gids, geen andere mensen: allen Appie, Erika en de kaaiman! 😬 Toch draaien we nog een keer om hem even goed te kunnen zien en varen dan weer verder! Wat cool!!!

Na de lunch maken we een wandeling door het regenwoud. Het is hier echt ontzettend mooi! We zien nog een hele grote schildpad en lopen dan verder naar onze boomhut. We gaan lekker met een drankje in onze jacuzzi, omringd door allerlei dierengeluiden! Zoals ik al eerder zei: een droomreis!

Neusberen bij het ontbijtEen jonge toekanIn de stromende regen met de kano op pad20240121_145911

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Greetje.leeuwerke:
    22 januari 2024
    Geweldig. Niet eng met z'n 2.maar weer geweldige foto's.
  2. Stieneke:
    22 januari 2024
    Beetje uitkijken hoor met die kaaimannen!

Handjes in de boot🐊🐊
  3. Anneke:
    23 januari 2024
    Wat maken jullie prachtige herinneringen. Geniet!
  4. Gerben:
    23 januari 2024
    Bijgelezen!!! Fantastisch ❤️ kan me goed voorstellen dat je na iedere bocht even naar adem moet happen, zo mooi!