Tortuguero - Puerto Viego de Talamanca

18 januari 2024 - Puerto Viejo de Talamanca, Costa Rica

Woensdag 17 januari

We hebben een reisdag. We checken uit bij Evergreen Lodge en worden na het ontbijt, eerst met de boot en daarna met de bus, teruggebracht naar Guapiles.  Daar hebben we nog een gezamenlijke lunch en dam gaat ieder verder met zijn eigen programma.  Wij hebben een auto gehuurd en we worden door de verhuurmaatschappij opgehaald met een busje.  Omdat het busje te klein is voor iedereen kan er per stel maar 1 persoon mee.  Omdat er ook nog wat papierwerk gedaan geregeld moet worden ga ik mee met het busje.

Het papierwerk is snel klaar en dan lopen we naar de auto.... wat een enorme bak!!! Ik ben het kleinst van alle medechauffeurs in het busje maar krijg veruit de grootste auto. Ik kom er niet eens fatsoenlijk in!😆

Als ik Albert weer oppik bij het restaurant  kijkt hij enorm verbaasd...ik kom bijna niet boven het stuur uit! 😂 We zijn helemaal in onze nopjes met deze bak en de 3 uur durende rit naar Puerto Viego de Talamanca is geen straf!

Als we aankomen bij onze accomodatie Shawanda Lodge is het al donker. We worden allervriendelijkst ontvangen en worden naar ons huisje gebracht. Wat weer een sprookje! Dit park, in het woud, het huisje....schitterend! Ik kan wel janken: wat een droomreis!!

We nemen eerst een douche en gaan daarna wat eten bij een pizzeria. Als we terugkomen zijn we alletwee bekaf  en gaan lekker slapen. Morgen maar eens kijken hoe het er bij daglicht uitziet!

Onze dikke bak!Het verblijf in Shawanda LodgeShawanda lodge

1. Greetje.leeuwerke:
    18 januari 2024
    Geweldig weer .ik geniet van het lezen. En zie het helemaal voor me. Dikke kus en geniet maar lekker. VERDIENT. 😘
  2. Pa:
    18 januari 2024
    Wat heerlijk dat je wel kan janken. Dikke knuf en smok xxx